Історія BABOR

Більше півстоліття BABOR займається серйозними дослідженнями в області дерматології і розробками цілісних концепцій професійного і домашнього догляду за шкірою.

50-i

50

29 березня 1955 року Міхаель Бабор подає заявку на отримання патенту на унікальне глибоке очищення шкіри, про що у реєстрі Мюнхенського відділення Відомства по патентам і товарним знакам Німеччини був зроблений запис за реєстраційним номером 684791. Позитивне рішення по заявці приймається в кінці року і 31 грудня лікар Бабор отримує документ на товарний знак HY-ÖL®. На ринок виходить гідрофільне косметичне очищення обличчя.

Поява інноваційної ГІДРОФІЛЬНОЇ ОЛІЇ HY-ÖL® дало початок народженню великого бренда.

Товарний знак HY-ÖL® запатентований і до сьогоднішнього дня.

Вже через рік, у 1956, лікар Бабор засновує Dr. Babor & Co., про що був зроблений запис в торговому реєстрі Кельна. Так у місті на Рейні почалась історія успіху бренда BABOR.

У 50-х роках логотипом BABOR стає чорна роза – символ унікальної і вдосконаленої краси, краси, як життєве кредо бренда.

В 1959 році BABOR вперше приймає участь в косметичній виставці, де представляє свою біомедичну лінію.

60-i

60

У 1962 році власником компанії стає ахенський підприємець лікар Лео Фоссен,

BABOR переїздить в Ахен – рідне місто родини Фоссен.

Вже в 60-і Фоссен розпізнає нову стійку тенденцію – у косметиці все більше значення набувають активні компоненти натурального походження. На базі біомедичної серії BABOR розробляються ефективні, з самого початку преоперативні препарати. Саме з цією серією BABOR виходить в салони, на ринок професійної косметики.

Для керівництва компанії значення мають не лише інноваційні продукти і натуральні активні компоненти. Не менш важливі контроль якості і власна науково-дослідницька база. Це цілісна концепція, створена ще в 60-ті роки Фоссеном, визначає життя компанії і сьогодні. “10 заповідей натуральної косметики Dr. Babor” – філософія і стратегія розвитку компанії від лікаря Фоссена- не мають строку давнини.

У ті ж 60-ті в логотипі компанії з’являється золоте дзеркало – символ грамотного консультанта краси і тільки найкращих, дорогоцінних, активних компонентів.

70-i

70     

Велике ампульне відкриття.

Маленькі, скляні, зручні. З еліксиром краси в максимальній концентрації АМПУЛИ КРАСИ від BABOR. Не тільки сама найкраща, але й сама красива упаковка для дорогоцінних бьюті-концентратів. У 70-ті BABOR відкриває ампули як упаковку для косметичного продукту, щоб стати світовим лідером цього сегменту ринку.

У другій половині 70-х на ринок виходить серія для чоловіків BABOR men, яка миттєво завоювала популярність у сильної статі.

У 1977 році компанія переїздить у новий будинок в районі Ахена Айлендорф, на Нойенхофштрассе 180. Адреса дійсна і по нині.

У 70-х в можу входять Кариби та інші сонячні береги. Мода на далекі подорожі формує запит на сонцезахисні продукти нового покоління – BABOR розробляє косметику для засмаги з натуральними компонентами. Ці продукти не лише захищають шкіру від УФ-променів, але й збільшують її пружність і еластичність.

Вже в 70-х роках вся продукція BABOR проходить постійний контроль якості. І сьогодні виробництво повністю відповідає стандарту GMP. За абревіатурою скривається міжнародна система норм і правил “Належної практики виробництва косметичних засобів”. Вона встановлює стандарти, згідно яким на ринок можуть випускатись лише продукти постійного рівня якості, виготовлені висококваліфікованим персоналом з використанням строго регламентованих виробничих процесів.

80-i

80

У 1983 році відбулась подія, значення якої для компанії важко переоцінити. На виробництві відкривається власний Тренінг-Центр. Постійно вдосконалені програми компанії стають завдатком єдиного стандарту якості BABOR у всьому світі.

У 1987 році згідно актуальних потреб комунікативного маркетингу розробляється новий дизайн логотипа BABOR. У цій формі він проіснує два десятиліття.

90-i

90

З легкої руки керуючого BABOR Хайнца-Дитера Ритфорта на всьому підприємстві вже в 1994 році вводиться система якості Total Quality Management.  Працівників це, насамперед, зобов’язує постійно діяти в інтересах клієнта і забезпечувати максимальний рівень якості.

Політику BABOR у 90-ті визначають введення розкішних новинок і покращення існуючих формул. У середині 1995 року на ринок виходять три нові серії BABOR BODY LINE INTENSIVE, BASIC і PURE.

У 1996 році BABOR виводить на ринок SELECTION – ексклюзивну серію з справжнім французьким шампанським. У співробітництві з Технічним Університетом Ахена був розроблений унікальний, виключно щадний метод екстракції – для отримання з шляхетних винних дріжджів максимальної концентрації anti-age компонента глутатіона.

У 1997 році BABOR стає переможцем премії Professional Beauty Forum Awards у номінації “Кращий косметичний бренд”.

З червня 1997 року синонімом системного anti-age догляду від BABOR стали букви HSR® – HIGH SKIN REFINER, ліфтінг-серія з направленою дією проти зморшок і втрати еластичності.

У 1998 році виходить нова лінія декоративної косметики.

З 1998 BABOR закріплює перемогу попереднього року у премії Professional Beauty Forum Awards. Бренд ще раз доводить своє право вважатись лідером ринку професійної косметики. Цей успіх став можливим тільки завдяки дружньої праці усієї команди – роботи по створенню, виробництву і продажу продуктів.

У 1998 році BABOR на ринок виходить інноваційна серія для обличчя BABOR ЗОЛОТА СИСТЕМА ДОГЛЯДУ (BABOR SKIN CARE SYSTEM GOLD).

Роком пізніше з’являється нова косметика для засмаги (оновились формули і дизайн) і нова концепція BABOR ГОЛУБА СИСТЕМА ДОГЛЯДУ (BABOR SKIN CARE SYSTEM BLUE, згодом BABOR YOUNG).

За створенням BABOR INSTITUT PALM BEACH в Палм Біч (США) у 1997 році відбувається народження першого Інституту Краси у Західній Європі. У серпні 1999 року відкривається ексклюзивний Day-SPA – прототип ідеального салону, який реалізує програми BEAUTY и WELLNESS BABOR у повній відповідності до філософії бренда.

2000 +

2000

У березні 2000 року на зміну попередньої серії для тіла приходить BODY LINE THERMAL з термальною водою Ахена і ягодами береки. Особлива увага при перезапуску приділяється модернізації дизайну упаковки і вдосконалення wellness-формул.

У березні 2001 року сайт BABOR отримує премію TOP BUSINESS SITE як самий вдалий і інформативний інтернет-ресурс.

В квітні 2001 року на ринок виходить wellness-серiя BABOR СценТао (ScenTao). Ставка в цій цілісній концепції для обличчя та тіла робиться на східну філософію краси і азіатські цілющі рослини: женьшень, зелений чай і гінко білоба.

В жовтні 2002 року в асортименті Babor з’являється вдосконалена серія HIGH SKIN REFINER з новим Ліфтінг-комплексом HSR® пролонгованої дії.

Новому тисячоліттю – новий виставковий стиль. Ще одним доказом того, що BABOR завжди тримає руку на пульсі, стає професіональна виставка BEAUTY INTERNATIONAL 2003. І поновлений сайт, ребрединг якого проводиться роком пізніше.

У вересні 2003 року ЗОЛОТА СИСТЕМА ДОГЛЯДУ стає квартетом, в її рамках з’являється 4-а серія ЗАСПОКІЙЛИВА НІЖНІСТЬ (CALMING SENSITIVE). Денний крем серії відразу отримує від журналу Німецького суспільства по захисту прав споживача ÖKO-TEST оцінку “відмінно”.

У жовтні 2003 року BABOR пропонує неймовірний подарунок всім поціновувачам розкішного догляду. Це серія SeaCreation® SeaCreation® з розумними омолоджувальними і захищаючими бьюті-скарбами з серця океану.

Літом 2004 року на базі власного тренінг-центру запускається новий освітній блог – тренінги по СПА-менеджменту, що розширює пропозиції BABOR по консалтинговим послугам в СПА секторі.

У 2005 році концепція ГОЛУБА СИСТЕМА ДОГЛЯДУ замінюється серією BABOR YOUNG – цільова група від 20 до 30 років – з арктичними ягодами, що збільшують стресостійкість шкіри і активують власні механізми її захисту.

В червні 2006 року BABOR приділяє особливу увагу чутливій шкірі навколо очей і випускає ефективну гіпоалергенну серію СЕНСАЦІЙНІ ОЧІ (SENSATIONAL EYES). В серію входять крем, гель і активний концентрат.

У 2007 BABOR розробляє безпечну альтернативу пілінгам з фруктовими кислотами. Серія BABOR DERMA REFINER забезпечує інтенсивне оновлення шкіри на клітинному рівні, і при цьому володіє оптимальними гіпоалергенними показниками.

В березні 2008 року логотип BABOR потерпає серйозні зміни. Зникають шипи у рози і рамка. Тепер зовнішній носій іміджу відображає його ключові атрибути – чистоту і ексклюзивність.

У червні 2008 року BABOR представляє нову Етно-концепцію. Серія BABOR ScenTao – новинка 2001 року – отримує новий дизайн і змінює назву на ScenTao of asia. Незабаром до неї приєднуються ще дві серії Khanya of africa і Shadiva of india. Так союз давніх етнічних ритуалів краси і високого професіоналізму BABOR вилився в розкішну wellness-линию ЕТНО БЬЮТІ SPA (SPA around the world).

У червні 2008 року відбулась ще 1 знакова прем’єра BABOR, на цей раз лише для чоловіків. Чоловіча серія BABOR MEN повністю перетворюється ззовні, у лінійці з’являються нові засоби – як відклик на новий попит. Всі формули розробляються з врахуванням особливих потреб чоловічої шкіри.

В жовтні 2008 року виходить luxury серія HSR® PLATINUM. Революційний комплекс молодості Telovitin, який діє на рівні ДНК, забезпечує корекцію і активну профілактику всіх ознак старіння шкіри.

У листопаді 2008 року з’являється альтернатива крему SeaCreation® – його збагачена версія для сухої шкіри, зимового і нічного догляду КРЕМ АБСОЛЮТ SeaCreation® CREAM RICH. В основі формули крему, як і всіх продуктів серії, один з самих дорогих і рідких активних компонентів у світі – BABOR thermophiles.

 У лютому 2009 року на ринок виходить нова косметивтична лінія DOCTOR BABOR. Вона об’єднує 2 концепції: БІОГЕН МАТРІКС (BIOGEN CELLULAR) з унікальним Рослинним Комплексом BIOGEN для максимальної регенерації і ДЕРМА ПЛАСТИКА (DERMA CELLULAR) для безпечної альтернативи пластики або максимальній пролонгації її результатів.

У травні 2009 року з’являється нова розробка лабораторії  BABOR – СКIНОВАЖ НАНОЦЕЛЛС (SKINOVAGE NANOCELL) з стволовими клітинами яблук, що захищають молодість шкіри.

Осінню 2010 року виходить нова серія HSR® – ще один доказ інтенсивної і плодотворної роботи BABOR. Розробивши інноваційний 3-компонентний комплекс HSR® Lifting Integral експерти компанії створили безпрограшну комбінацію для багаторівневого ліфтінг-ефекту. Тепер шкіра легко подолає атаку часу – для молодості і краси надовго.

Випуск серії HSR® de luxe поклав початок народженню нових стандартів anti-age. Революційні продукти з комплексом HSR® Telovitin і бьюті-каталізатором з екстрактів чорної перлини збільшують життєвий цикл шкіри, значно сповільнюють процеси старіння і забезпечують комплексне омолодження. Так осінню 2010 року на ринок вийшов HSR® de luxe – абсолютна новинка з потенціалом бесцеллера.

BABOR вибирає нові шляхи розвитку у всіх нішах, у тому числі в такому знаковому сегменті як декоративна косметика. Нова make-up лінія FACE DESIGN COLLECTION стала результатом співробітництва з міжнародним star-візажистом Пітером Шмідингером. ЇЇ успіх визначили два фактори: принципово легка техніка нанесення і ювелірне втілення нової техніки в продуктах, що об’єднують розкіш кольору і догляду.

Дивлячись на історію бренда ми бачим в ній революційні наукові відкриття, постійне вдосконалення формул, дивовижно ефективні продукти. Любов до краси і прагнення до бездоганності визначає роботу кожного члена команди BABOR. Це гарантія того, що і у майбутньому Вас чекають лише абсолютні інновації, а Вашу шкіру молодість і краса.